Er du erhvervs- eller foreningskunde i Sparekassen og skal du logge ind i din erhvervsnetbank?
Så skal du logge på din netbank – ligesom vores privatkunder sker det via den grønne knap øverst i højre hjørne, "Netbank". Du kan KUN tilgå netbanken med dit private MitID.
Det er vigtigt at understrege, at det private MitID kun anvendes som identifikation, og at private data aldrig vil blive blandet sammen med virksomhedsdata.
Husk at informere eventuelle brugere (medarbejdere/revisorer m.m.) af din netbank om ændringen.
Skulle du have yderligere spørgsmål til ovennævnte eller andet i forbindelse med Rise Sparekasses netbank til erhverv, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte din afdeling.
Som erhvervs- og foreningskunde vil du selv kunne skifte over til MitID Erhverv som loginfunktion til din erhvervsnetbank, når dette bliver klar og frigivet.
Kan du ikke komme på netbank via MitID, ring til din afdeling og få rettet din aftale.
Hvis du endnu ikke har fået MitID, kan du kun få hjælp fra Borgerservice.
Da NemID udfases i Danmark, lukkede dit "kigge-link" til din gamle netbank den 29. september 2023.
Der kan være enkelte funktioner, som ikke er helt finpoleret endnu, men vores datacentral arbejder på at få disse optimeret. Mangler du en af de funktioner, du har haft i den gamle netbank, så skriv til post@sparekassen.dk.
Bemærk; at man som erhvervskunde kan benytte dertilhørende app – herunder betalinger og overførsler - en facilitet.
MitID erhvervs support:
Spørgsmål til funktionalitet eller fejl.: 3398 0020
Spærring af en bruger, id-middel eller certifikat tlf.: 3398 0021
Spørgsmål til faktura tlf.: 3398 0022
https://digts.dk/it-løsninger/mitid-erhverv/